Inwestycja w kalendarze

Czy kalendarz to dobra promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest na prawdę istotna dla firm, bowiem dzięki niej ewentualni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. Jeśli dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych wyborów i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów używanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz najlepszy dla firm
Małe i duże przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim schemacie łatwo umieścić nie tylko i wyłącznie logo, ale pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Bardzo dobrze zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, najważniejsze święta i imieniny, a też niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej postaci, jako że odbiorcy stykają się z nią całe 356 dni w roku, w niektórych przypadkach może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. O ile producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie lub agresywna reklamę, może się ona zwyczajnie znudzić bądź zacząć denerwować. Znacznie lepiej, aby kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy niemal wszystkich typów. W ogromnej liczbie przypadków przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej wyłącznie w przypadku dużych marek lub wtedy, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję charytatywną. W ogromnej liczbie przypadków również kalendarze są wysyłane do stałych klientów lub rozdawane w siedzibie firmy.
Sprawdź również informacje na stronie: http://www.whiteart.pl/portfolio/kalendarze-trojdzielne.