Masaż i osteopatia a także defekty postawy

Po bardzo groźnym wypadku komunikacyjnym trzeba sobie zagwarantować najlepszych rehabilitantów. Tak było w moim przypadku. Nigdy zresztą przedtem nie spodziewałem się, że znajdę się w takiej trudnej sytuacji życiowej. Dodatkowym zmartwieniem była depresja, która pojawiła się natychmiastowo ponieważ takie akurat mam skłonności. Przypadkowo uczestniczyłem w wypadku komunikacyjnym, który skończył się dla mnie połamanymi nogami , a ponadto żebrami.



Więcej jeszcze doszła tutaj kontuzja mozgu. Ucierpiał także kręgosłup. Przez długi okres czasu nie wiedziałem poprawnie co ze sobą zrobić. Leżałem w szpitalu nieruchomo i rozmyślałem tylko o wszystkich najbardziej negatywnych scenariuszach. Na szczęście pojawił się dobry lekarz, który zapoznał mnie z innymi pacjentami. Szybko stworzyliśmy grupę wsparcia w zakresie pomocy psychologicznej. Dzięki temu mogliśmy regularnie analizować wszystkie bardzo ważne działania medyczne i przygotować się do terapi, którą daje terapeuta rehabilitacyjny . Sama natomiast fizjotrapia była już nastawiona na mocno indywidualne działanie. Każdy wszakże miał inne kontuzje , a oprócz tego inne złamania. To właśnie zadecydowało tutaj o indywidualnym podejściu.

Rehabilitacja musiała być przygotowana pod względem każdego ewentualnego pacjenta. Z tego właściwie byłem bardzo zadowolony. Udało się opracować razem z takim masującym i doświadczonym rehabilitantem wszystkie najważniejsze ćwiczenia rehabilitacyjne. Przekazał mi także tutaj pewną radę życiową - coś co cię nie zabije to wzmocni. Wtedy właśnie zrozumiałem, że właściwie szybko mogę się pozbyć stanów depresyjnych. Wstąpił we mnie duch walki. Zacząłem regularnie codziennie ćwiczyć i to bardzo intensywnie. Oczywiście nad wszystkim czuwał rehabilitant, abym znowu nie przesadził i np nie złamał ponownie nogi albo ręki.

Potem wszedłem w posiadanie wszystkich najważniejszych podręczników rehabilitacyjnych, ponieważ przyszedł moment na absolutnie już indywidualne ćwiczenia.

Chodziło o samodzielne ćwiczenia realizowane codziennie w domu. Właśnie tym wszak kończy się za każdym razem taka fachowa rehabilitacja. Trzeba przygotować się na intensywne funkcjonowanie, ażeby doprowadzić organizm do porządku. Bardzo szybko zresztą można tutaj wyrobić sobie niezbite metody pracy, które będą nastawione na nasz organizm. Nasze ciało jest w każdej chwili do pewnego stopnia inne, zatem powinno się tutaj mieć świadomość tego, czego oczekują nasze mięśnie , a ponadto kości. Jakiś czas również chodzę w tym momencie na rehabilitację do punktu rehabilitacyjnego, gdzie jest oceniany stan fizyczny oraz dodatkowo psychiczny. W ten sposób wiem, że wszystko jest u mnie w porządku i dobrze wykonuję ćwiczenia.
Polecana strona: https://www.naszarehabilitacja.pl/fizjoterapeuta-pawel-michalowicz-gdansk-masaz-sopot,gdansk.html.